منوی سایت

بررسی مزایای کلی نرم افزار مدیریت آموزشگاه

بررسی مزایای کلی نرم افزار مدیریت آموزشگاه

مزایا و کاربرد نرم افزار مدیریت آموزشگاه چیست ؟

هنگامی که تعداد دانش آموزان یک موسسه روبه افزایش است مدیریت کلاس ها و اساتید ،تایم دهی کلاس ها و گزارش گیری از ثبتنامی ها و امور مالی داوطلب ها در هر ترم پیچیده می شود ودیگر قادر به مدیریت دستی و بدون نرم افزار مدیریت آموزشگاه غیرقابل انجام است .نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان علاوه بر اختصاص دادن امکانات بالا ،امکان برگزاری کلاس های آنلاین و بارگذاری منابع آموزشی و برگزار کردن کلاس های آنلاین و برگزار کردن آزمون های آنلاین همراه با بانک سوال را به شما می دهد .که این از امکاناتی است که نرم افزار را متمایز می کند .

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان برای چه مجموع هایی استفاده می شود؟

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان برای انواع موسسات کنکور ،زبان ،موسیقی و هنری وعلمی و با توجه به نیاز های مخصوص به این آموزشگاه ها طراحی شده است .سامانه بهسامان تحت وب می باشد که امکان  مدیریت موسسه را از هر نقطه ای به شما می دهد. علاوه بر این به همه پرسنل و اساتید و داوطلبین یک پنل اختصاصی ویژه همراه با امکانات مخصوص به خود را دریافت می کنند .

آیا امکان مدیریت چند شعبه را بهسامان به شما می دهد ؟

بهسامان این امکان را به شما می دهد که شعبه های دیگر خود را با یک سیستم فقط با دریافت لایسنس مدیریت کنید ،و امکان مدیریت تمام واحد های آموزشی از طریق نرم افزار وجود دارد.

 انواع ماژول های نرم افزار بهسامان :

  • ثبت نام و پرداخت های آنلاین و ثبت انواع پرداخت :کارتخوان ،نقد،اقساط،
  • برگزاری کلاس آنلاین و دورهای مجازی 
  • پنل تحت وب داوطلب و استاد
  • آزمون های آنلاین همراه با بانک سوال ،چهارگزینه ای ،تشریحی ،جای خالی ،صوتی ،تستی 
  • سامانه نظرسنجی و فروشگاه آنلابن 
  • مدیریت تیکت 
  • CRM
  • سامانه مشاوره تحصیلی آنلاین 
  • پخش فیلم ها به صورت استریم 
  • ماژول تعیین سطح و وقت
  • ارائه گواهینامه و کارنامه 

در اتو ماسیون داخلی امکان ارسال و دریافت پیام توسط کاربران اساتید و داوطلبان وجود دارد . و همه ی این کاربران پنل خودشان را دارند و به علت وجود اپلیکیشن برنامه همه می توانند اپ برنامه را روی گوشی خود نصب داشته باشند و زمان ارسال پیامک داخلی و رایگان از طریق نرم افزارپیام به صورت پاپ پاپ برای کاربران بالا می آید اپ برنامه به صورت اندروید و IOS هم وجود دارد .نرم افزار بهسامان با محیطی ساده و هوشمند و کاربرپسند شما را با کمترین کلیک به هدف و نتیجه دلخواه می رساند .

چگونگی استفاده از مزایای نرم افزار مدیریت آموزشگاه 

با استفاده از سامانه شما می توانید همه ی اطلاعات مربوط به دانش آموزان  یا هر اطلاعات دیگری را نظیر امور مالی و آموزشی به صورت تاریخچه ای از مشخصات هزینه ها و سوابق تحصیلی نگهداری کنید از مزیت های بی شمار این نرم افزار می توان به ساده سازی و بهینه سازی در وظایف نیز اشاره کرد به این صورت که این سیستم می تواند یک سیستم ردیابی هم باشد و مشاهده کنید که چه کاربری چه اطلاعاتی ثبت و حذف کرده است .

و در آخر

برای برقراری رابطه و تعامل بیشتر در موسسه نرم افزار مدیریت آموزشگاه نقش بسزایی را در ارتقاء آموزشگاه ها دارد 



2 ارديبهشت , 1403