منوی سایت

ساده بودن نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان

ساده بودن نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان
نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان دارای امکانات بی نظیری می باشد که همانطور در مقاله های قبلی اشاره کرده ایم ، مدیریت یک آموزشگاه را راحت تر می کند.در این مقاله به ساده بودن نرم افزار مدیریت آموزشگاه اشاره میکنیم.
کار کردن با نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان بسیار ساده است.به طوری که منشی هایی که در زمینه کامپیوتر دانش فنی بالایی ندارند بتوانند با یک جلسه آموزش از این نرم افزار استفاده کنند.دیگر نگران این مسئله نباشید که اگر در آموزشگاهتان منشی جدید استخدام کردید،زمان زیادی را برای آموزش دادن به منشی جدید اختصاص دهید.تنها با یک الی دو ساعت آموزش می توان به نرم افزار تسلط کامل پیدا کرد.
طراحی رابط کاربری نرم افزار کاملا اصولی و مهندسی انجام گرفته است.برخی از برنامه نویسان اصلا به این مورد توجهی نمی کنند.زیرا باید هزینه ی بیشتری را صرف این موضوع کنند که یک کارشناس رابط کاربری را به استخدام در بیاورند که در بحث رابط کاربری تخصص دارد.خوشبختانه شرکت بهسامان به طراحی رابط کاربری اهمیت بسیاری داده است و محیط نرم افزار را به گونه ای طراحی کرده که در هر بخش از نرم افزار باشید به بخش های دیگر آن دسترسی دارید.
به عنوان مثال:
فرض کنید شخصی وارد آموزشگاه شما می شود و می خواهد ثبت نام کند.زمانی که منشی آموزشگاه در حال وارد کردن اطلاعات دانش آموز جدید در نرم افزار هست،یکی از دانش آموزان شما هم در همان لحظه وارد می شود و قصد پرداخت قسط های خود را دارد.در اینجا ممکن است فکر کنید باید روال ثبت نفر اول طی شود و سپس نفر دوم پرداخت خود را انجام دهد.در صورتی که این کار زمان بر است و شخص دوم نهایت 1 دقیقه کارش طول بکشد.در اینجا منشی به سادگی می تواند بدون اینکه فرم ثبت نام شخص جدید را ببندد، به صفحه ی پرداخت دانش آموز مراجعه کند و به سرعت قسط را تسویه و رسید را به دانش آموز تحویل دهد.حالا منشی با خیال راحت به ادامه ثبت شخص جدید می پردازد.این کار باعث می شود در آموزشگاه های بزرگ که متقاضی زیاد هست،روال ثبت نام،پرداخت و ... با سرعت انجام شود.
تمام مواردی که در بالا خواند ه اید مربوط به طراحی رابط کاربری نرم افزار می باشد.مثال بالا را برای این مطرح نمودیم که بدانید طراحی رابط کاربری یعنی چه و چه نکات ریزی در آن نهفته است.
این فقط یک مثال کوچک بود که بیان شد.در قسمت های مختلف طراحی نرم افزار به نکات بسیاری توجه شده که کار را برای استفاده  کردن از نرم افزار راحت تر کند.

13 تير , 1394