منوی سایت

بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه

بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه

بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه موجود در بازار چیست؟

با این بهانه امروز می خواهیم به بحثی به پردازیم که چه نرم افزاری بهترین نرم افزاز موجود در آموزشگاه است. بر اساس تجربیات بنده در آموزشگاه های مختلف هر نرم افزار در بعضی از آموزشگاه خوب کار می کنند و شاید در بعضی از آموزشگاه ها خوب جواب ندهد آیا این ایراد نرم افزار محسوب می شود یا خیر.
البته که این ایراد از جانب نرم افزار نمی تواند باشد به این دلیل که در بعضی آموزشگاه ها استثنا های زیادی وجود دارد و بهتر بگویم کار این آموزشگاه ها بصورت سیستمی انجام نمی شود.
بنده شاید بیش از 300 آموزشگاه را از نزدیک بررسی کردم و به این موضوع پی بردم که بعضی آموزشگاه ها هیچ گونه قاعده و قانونی در امورشان رعایت نمی کنند و در اینگونه موارد سیستم نمی تواند کارایی برای آن آموزشگاه داشته باشد.

خوب راه حل چیست؟

اولین قدم برای ورود نرم افزار به این گونه آموزشگاه ها مدیریت فرآیندها و سیستمی کردن امور است . آموزشگاه های تازه تاسیس برای شان بسیار راحت است با یک نرم افزار مناسب مانند نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان تجربیات چندین ساله برترین آموزشگاه های کشور را به یکباره وارد خود آموزشگاه خود می کنند.
حال آموزشگاه هایی که مشکل دارند باید بدانند بعد از سیستمی کردن امور و یافتن بهترین راه کار باید این امور را در یک نرم افزار برنامه ریزی نمایند باز هم نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهترین نرم افزار است چون قابلیت برنامه ریزی پویا را در خود دارد.

 

آموزشگاه های معروف از چه نرم افزاری استفاده می کنند؟

با بررسی لیست مشتریان شرکت هایی که در این زمینه کار می کنند مشخص می شود که نرم افزار آموزشگاه بهسامان در اکثر آموزشگاه های معروف بکار می رود و سایر آموزشگاه های معروف دیگر از نرم افزار مدیریت آموزشگاه سفارشی استفاده می کنند.

آموزشگاه های بزرگ و چند شعبه ای از چه نرم افزاری استفاده می کنند؟

تنها نرم افزار موجود در بازار که قابلیت یکپارچگی تمامی شعب را دارا می باشد نرم افزار آموزشگاه بهسامان است . که می تواند بیش از چند 100 شعبه را بصورت همزمان پشتیبانی کند بدون افتد سرعت و قطعی بصورت تحت وب.
 

گزینه مناسب برای آموزشگاه کوچکی که می خواهند هزینه کمتری مصرف کنند چیست؟

نرم افزار آموزشگاه بهسامان دارای پکیج های قیمتی متنوعی می باشد اما باز از لحاظ قیمتی از سایر نرم افزار های مدیریت آموزشگاه های دیگر گران تر است دلیل آن نیز بالا بودن کیفیت در تولید و طراحی و پشتیبانی آن است که توجیه اقتصادی دارد و اگر این آموزشگاه ها می خواهند بزرگ شوند باید با ابزار بزرگ با رقیبان خود به رقابت بپردازند.

6 ارديبهشت , 1394