منوی سایت

خالق ایده ی تبلیغاتی پاپ آپ

خالق ایده ی تبلیغاتی پاپ آپ
اتان زاکرمن خالق ایده ی تبلیغاتی پاپ آپ از مردم دنیا با بیان توضیحاتی در مورد قصد اصلی اش عذرخواهی کرد.
زاکرمن توضیح داد که بصورت غیر عمدی یکی از منفور ترین شیوه تبلیغاتی در وب را ایجاد کرد.
در سال 1990 آقای زاکرمن برای Tripod.com کار می کرد ، که بازار کاری اش خدمات وسرویس به فارغ التحصیلان بود. بعد از مدتی Tripod تغییر داد کسب و کارش را به دلیل نا موفق بودن معرفی مفهوم کاریش و به یک میزبان صفحات و شبکه اجتماعی پروتو تبدیل شد.
Tripod تلاش می کرد منبع های درآمدی مختلفی را برای حفظ کسب و کارش که شامل :
فروش کالا ، سرویس اشتراکی و حتی پرداخت های مجله داشته باشد.
آن طوری که زاکرمن در مقاله اش توضیح داد : ' در پایان روز ، مدل کسب و کاری که بتواند به ما کمک کند تبلیغات است. مدلی که ما بدست آوردیم آنالیز صفحه اول شخصی کاربران بود که می توانست در طول راه مقصد تبلیغاتی بهتری باشد . ما در پایان ایجاد کردیم منفورترین ابزار در جعبه ابزار تبلیغات به نام : تبلیغات پاپ آپ (pop-up ad)
آن راهی بود که بدون آنکه بطور مستقیم کاربر وارد آن سایت شود به صفحه اول کاربر اختصاص داده می شد. که نگرانی تبلیغ دهنده حاکی از اختصاص بین برندشان و محتویات صفحه است. بخصوص زمانی که به چشم می آمد  که یک شرکت خودرو سازی یک بنر تبلیغاتی را دریک سایت جنسیتی خریداری می کرد. من کدی نوشتم که یک پنجره را باز می کند و تبلیغات را اجرا می کند. من متاسفم برای این موضوع چون نیتم از انجامش خوب بود.
تبلیغات پاپ آپ (pop-up ad) متولد  شد و زاکرمن نیز مشغول به کار برای Civic Media در ام آی تی (MIT) شد و او به خاطر این شرایط برای وب افسوس خورد و تبلیغات را برای وب یک گناه بزرگ می دانست که باعث می شود وضعیت اینترنت ما را بصورت مستقیم رکود دار کرده است.
 او معتقد است تبلغات در وب تنها گزینه برای درآمد و سرمایه نیست . او همچنین متعقد است که تبلیغات برای کسانی که کاربر خصوصی هستند نباید اجرا شود.

12 آذر , 1393