منوی سایت

11 روش برای بهینه سازی وب سایت

11 روش برای بهینه سازی وب سایت


1.برای شناسایی مخاطبان و مشتریان خود از آنالیزور گوگل کمک بگیرید .
2.برای معرفی و بهینه سازی وب سایت خود از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید . به عنوان مثال صفحه ای با نام شرکتتان در گوگل پلاس بسازید .
3.توجه به شاخص عملکرد :این شاخص با توجه به تعداد بازدید کنندگان وب سایتتان  تعداد مقالاتی که به اشتراک گذاشته اید ،بررسی نرخ جابه جایی تعداد بازید کنندگان با توجه به مقالات اشتراک گذاشته شده به دست می آید .
4.چرخه حرکتی اطلاعات در رسانه هایتان را مشخص کنید : خود را مقید نمایید در فواصل زمانی کوتاه مثلا هر یک هفته با استفاده از ابزارهای بررسی عملکرد در گوگل چرخه اطلاعاتی وب سایتتان را مورد بررسی و بهینه سازی قرار دهید .
5.وب سایتتان را در راستای اهداف واقعی سازمان قرار دهید و مطالب مرتبط را به اشتراک بگذارید.
6.در زمان های مشخص خبرهای به روز مرتبط با کسب و کارتان را به اشتراک بگذارید .
7. نکات و مطالب ارزشمند را در تمامی رسانه هایتان قرار دهید(وب سایت، شبکه های اجتماعی)
8.برای قرار گرفتن در جریان آخرین اخبار از گوگل استفاده نمایید.
9.از هر رسانه ای متناسب با نوع کارایی آن بهره بگیرید به عنوان مثال گوگل پلاس محل مناسبی برای اشتراک گذاری مطالب علمی و تحقیقاتی است ویا تویتربرای قرار دادن اخبار جدید درباره کسب و کارتان است.
10.هرماه به صورت جامع بازخوردها را از کاربران شبکه های اجتماعی جمع آوری نمایید . باتوجه به نظرات کاربران مطالب جدید را تهیه و بهینه سازی نمایید .
11. در زمان های مشخص وضعیت فروش و یا جذب مشتری را بررسی نمایید تا متوجه تاثیرات فعالیت در فضای مجازی بر کسب و کارتان شوید .



11 آذر , 1393