منوی سایت

باشگاه مشتریان ؟

باشگاه مشتریان ؟
هر کسب و کاری نیاز دارد به یک بانک از اطلاعات مشتریانش دارد این بانک مزایا زیر را شامل می شود:
  1. تعامل با مشتریان
  2. آنالیز اطلاعات فروش
  3. اطلاع رسانی و تبلیغات
  4. ارتباط با مشتریان دیگر
  5. پیگیری درخواست مشتریان
تمام گزینه های بالا در کسب و کار شما تاثیر ویژه ی بگذارد. شما بدین صورت تصور کنید که از این طریق مشتریان تان به چه چیزی نیاز دارند ، چه خدماتی با استقبال بیشتر رو به رو است چه خدماتی در حال رشد است و باید در آن بخش سرمایه گذاری بیشتری کرد همه و همه از یک سیستم و یا نرم افزار قابل استخراج است.
استفاده درست از تکنولوژی در کسب و کار علاوه بر افزایش کیفیت قابلیت هایی نظیر پیش بینی یا نیاز سنجی ، رضایت مندی ، سرعت در خدمت رسانی ، نظم و دقت بیشتر را به همراه دارد.
در آموزشگاه های بزرگ برای حذف رقبا کوچک خود از سیستم ها و استراتژی هایی استفاده می کنند که به این هدف برسند در بازاری که هر کسب و کاری مخاطب بیشتری دارد می تواند الگوی ها یا فرهنگ سازی تاثیرگذارتری را داشته باشد به عبارتی ذائقه مشتریان را خودش تعیین کند.
استفاده از این تکنولوژی ( باشگاه مشتریان) نه تنها موجب می گردد با مشتریان تان بحث و گفتگو بیشتری برای افزایش رضایت مندی داشته باشید بلکه کمک می کند مسیر و آینده بازار را پیش بینی کنید و بر اساس آن برای آینده کسب و کارتان برنامه ریزی کنید.
این سیستم می تواند برای کسانی که هنوز مشتری شما نشده اند هم کاربرد داشته باشد برای افرودن آن ها به جمع مشتریان تان به طوری که نظر و اعتماد آن جلب گردد به خدماتی که شما به او ارائه می کنید.
یکی دیگر مزایای باشگاه مشتریان در این است که قبل از ورود یک محصول یا خدمت بازخورد آن را در این جمع بسنجید این کار می تواند قبل از شروع یعنی فقط در زمان طرح موضوع این عمل را انجام داد.
حال می خواهید بهترین و کاربردی ترین روش برای پیاده سازی باشگاه مشتریان را اجرا کنید ؟ چگونه آن را در آموزشگاه خود پیاده سازی کنم !
شما می توانید با استفاده از یک نرم افزار تحت وب در داخل وب سایت آموزشگاه تان و با قرار دادن اطلاعات مفید و کاربردی درون آن که به سادگی قابل دستیابی برای مشتریان تان باشد آن را اجرایی کنید.
به سوالات آن ها پاسخ دهید و بگذارید که مشتریان تان به یکدیگر پاسخ دهند و به پاسخ های یکدیگر امتیاز دهند و پاسخ ها با امتیاز بیشتر در اول قرار گیرند این موضوع باعث تامل در بین مشتریان تان با شما می شود.
اگر به فکر بزرگ کردن کسب و کارتان هستید با آماده ایم تجربیات مان را با شما به اشتراک بگذاریم و به شما برای رسیدن تان یاری کنیم .

 

27 تير , 1393